Reklamacije

Reklamacije

 

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas pozovite nas na broj telefona: 061 659 20 50 ili nas kontaktirajte putem email-a stopautoshoprs@gmail.com i opišite kakav problem imate.

Ukoliko ste otvorili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije 24h u roku od prijema pošiljke kontaktirate na broj telefona: 061 659 20 50 ili putem email-a stopautoshoprs@gmail.com i opišete kakav problem imate. Potrudićemo se da u najkraćem mogućem roku odgovorimo na Vašu izjavu reklamacije i obavestimo Vas o daljem postupanju.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu proizvoda za drugi.

Pravo od odustajanje od kupovine nemate u sledećim slučajevima:

ako proizvod ili više njih nije vraćen u originalnoj neoštećenoj ambalaži
ako je proizvod korišćen i ima vidljive tragove korišćenja
ako niste dostavili Vaše ispravne podatke kako bismo Vas pronašli u evidenciji
ako je proizvod za jednokratnu upotrebu i ne može se više koristiti
ako je oštećenje nastalo usled nestručnog rukovanja

Procedura za povraćaj sredstava

Kontaktirajte nas pozivom na broj telefona 061 659 20 50 ili nam pošaljite email na adresu stopautoshoprs@gmail.com sa Vašim podacima ili brojem pošiljke.

Mi ćemo Vas dalje uputiti o tome na koji način ćete nam poslati paket nazad u magacin da bismo mogli da ga izložimo proveri stanja.

Svaki paket je potrebno adekvatno upakovati pre slanja nazad. Ne uvažavamo reklamacije na proizvod koji se u povratku za magacin oštetio u transportu prilikom neadekvatnog pakovanja.

U dogovoru sa Vama zakazujemo dolazak kurira na Vašu adresu radi preuzimanja paketa.
Proizvod je potrebno poslati bez otkupnine ili drugih troškova isključivo kurirskom službom BEX EXPRESS.
Paketi sa otkupninom ili drugim troškovima neće biti preuzeti, kao ni paketi koji budu poslati samoinicijativno drugom kurirskom službom.

Nakon prijema vraćene robe u magacin sledi provera stanja i ispravnosti robe. Kada utvrdimo da je roba ispravna, vršimo vraćanje novca uplatom na Vaš tekući račun.

Novac je moguće vratiti samo na gore naveden način. Nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.

Zakonski rok vraćanja novca potrošaču je 14 radnih dana. Mi ćemo se potruditi da Vam Vaš novac vratimo u što kraćem roku.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Reklamacije za proizvode za koje se ustanovi da su oštećeni zbog nepravilnog ili neprimerenog korišćenja odnosno postupanja sa njima na način koji nije propisan nećemo moći uzeti u obzir.
Ukoliko takav proizvod nakon odbijanja reklamacije budete hteli ponovno preuzeti, poslaćemo Vam ga i naplatiti troškove dostave.

Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati ili slati na adrese koje su navedene na našem sajtu.

Svaki takav paket biće vraćen o trošku pošiljaoca.